Heding T. Brand management: research, theory and practice (Abingdon; New York, 2009). - ОГЛАВЛЕНИЕ / CONTENTS
Навигация

Архив выставки новых поступлений | Отечественные поступления | Иностранные поступления | Сиглы
ОбложкаHeding T. Brand management: research, theory and practice / Heding T., Knudtzen C.F., Bjerre M. - Abingdon; New York: Routledge, 2009. - xviii, 267 p.: ill. - Incl. bibl. ref. - Name ind.: p.260-261. - Sub. ind.: p.262-267. - ISBN 978-0-415-44326-5
 

Оглавление / Contents
 
   List of illustrations ...................................... vii
   List of tables ............................................... x
   List of boxes ............................................... xi
   Foreword Leslie de Chernatony ............................. xiii
   Preface ..................................................... xv
   Acknowledgements .......................................... xvii

PART I   Setting the scene ...................................... 1

1  Introduction ................................................. 3
2  Key words in brand management ................................ 9
3  Overview: brand management 1985-2006 ........................ 20

PART II  Seven brand approaches ................................ 27

4  The economic approach ....................................... 29
5  The identity approach ....................................... 47
6  The consumer-based approach ................................. 83
7  The personality approach ................................... 116
8  The relational approach .................................... 151
9  The community approach ..................................... 181
10 The cultural approach ...................................... 207

PART III Taxonomy ............................................. 243

11 Taxonomy of brand management 1985-2006 ..................... 245

   Index ...................................................... 260


Архив выставки новых поступлений | Отечественные поступления | Иностранные поступления | Сиглы
 

[О библиотеке | Академгородок | Новости | Выставки | Ресурсы | Библиография | Партнеры | ИнфоЛоция | Поиск]
  © 1997–2024 Отделение ГПНТБ СО РАН  

Документ изменен: Wed Feb 27 14:20:58 2019. Размер: 5,113 bytes.
Посещение N 1837 c 11.05.2010