MisLeading indicators: how to reliably measure your business (Santa Barbara, 2012). - ОГЛАВЛЕНИЕ / CONTENTS
Навигация

Архив выставки новых поступлений | Отечественные поступления | Иностранные поступления | Сиглы
ОбложкаMisLeading indicators: how to reliably measure your business / Ph.Green, G.Gabor. - Santa Barbara: Praeger, 2012. - xii, 286 p. - Bibliogr.: p.269-274. - Ind.: p.275-286. - ISBN 978-0-313-39595-6
 

Место хранения: 01 | ГПНТБ СО РАН | Новосибирск

Оглавление / Contents
 
Preface ........................................................ ix
Acknowledgments ................................................ xi
ONE:    What Indicators Indicate ................................ 1
TWO:    Counting, Recounting, and Miscounting .................. 13
THREE:  Measuring Accurately with Instruments .................. 35
FOUR:   Rating, Scoring, and Ranking Reliably .................. 58
FIVE:   How People React to Measurements ....................... 70
SIX:    Why Performance Dashboards Mislead ..................... 82
SEVEN:  Focusing Employees with Measurements .................. 103
EIGHT:  Going Against the Flow: Navigating Changing Data 
        Streams ............................................... 127
NINE:   How Averages Distort Indicators ....................... 158
TEN:    Opposing Views: Are You Being Misled? ................. 186
ELEVEN: Misleading Ourselves with Measurements of Risk ........ 220
Notes ......................................................... 257
Bibliography .................................................. 269
Index ......................................................... 275


Архив выставки новых поступлений | Отечественные поступления | Иностранные поступления | Сиглы
 

[О библиотеке | Академгородок | Новости | Выставки | Ресурсы | Библиография | Партнеры | ИнфоЛоция | Поиск]
  © 1997–2024 Отделение ГПНТБ СО РАН  

Документ изменен: Wed Feb 27 14:25:10 2019. Размер: 4,722 bytes.
Посещение N 1153 c 20.08.2013